Friday, 8 June 2012

jyeahhh :D

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

hmmm , hari nih , saya baru jee membuat sedikit perubahan pada belog saya nih . 
haha . rasa puas dan lega bila dah touch-up ni .
*haha . tah pape tah .
nih semua atas pertolongan hanis.
give a clap lah for her :)


saya banyak tanya dia .
kesian dia .
kami mengadakan sesi pembelajaran pada pukul 3 PAGI .
hehhh , biasalah tuu .
berfacebooking , bertweeting , berskyping , beryoutubing , berblogging , 
dan berhomeworking !
haha , nasib tak berclubbing .
*nauzubillahiminzallik .
 hehe , saya dah jumpa mentor baru dahh .
so , amacam , okay ke tak ?
lagu yang saya letak tuu semua lagu fav saya buat masa nihh <3
janganlah malu nak tinggalkan mesej kat chatbox tuu .
and korang jangan lupa follow ye ;D

No comments: