Wednesday 11 July 2012

oh mannnn :'(

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera (:

sedihhh nya tengok result sendiri !!!

sebab dahsyattt .   
tak tahuu lah mengapa end up macam nih :'(   
saya rasa dah study .
tapi .......
entah laa .
hmmmm , saya memang terkejuttt sangat .
rasa macam nak menyumpah nyumpah jee masa tuhh .
yelahh , orang lain sumer dapat result gempak .
kawan keliling senyum lebar jee .
seriously , memang jeless gileee .
saya tak tahu kenapa , result  saya drop kali nih .
and the most suprising is ,
saya cuma dapat 4A jeee .
*target yang meleset :'(*
the rest tuu B , and apa yang menyentap ialah 
mostly B nya yang sipi sipi nak A .
macam 78 , 79 , 77 . 
geram tahu tak .
kalau anda anda semua , pun bengang kan .
everyday , terkenangkan benda tuu .
memang menyesal .
kenapalah mesti macam nih .
kenapa orang lain gempak .
kenapa ? kenapa ? kenapa ?
tapi , at last , saya dapat hidayah .
maybe saya memang dah pulunn habis untuk PPT ,
but , bila fikir , 
entah entah saya ada buat dosa dengan orang sekeliling kee ? 
who knows .
masa tuu , barulah hati dapat terima .
selama nih , saya selalu pandang dunia jee .
tak fikir pulakk urusan akhirat .
macam mana pun kita struggle , tapi Allah yang menentukan .
He knows the BEST .
TIADA KEJAYAAN TANPA KEGAGALAN :')






habis sudah kisah saya :')

No comments: