Thursday, 23 August 2012

hmm :')

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera (:


NUR IZZATI :)

hai semua :)
tadi saya baca blog orang nih ,
post dia memang panjang berjela .
but still , saya baca .
seronok .
rasa nak nangis .
sungguh .
masa tuh rasa macam tersedar .
tersedar dari apa pun taktahulah .
sebenarnya ,
before saya baca tuu ,
saya tengah marah .
marah sangat dekat seseorang nih .
rasa macam nak lari jee .
seriously ,
sakit hati .
perit sangat .
tak sanggup dah nak tempuh .
YA ALLAH bantulah aku :'(
saya akui ,
saya dah jahil sekarang .
saya dah tak macam dulu ,
saya keras kepala ,
saya marah orang .
tapi ,
saya rasa susah sangat nak berubah .
hati saya macam dah keras .
mati .
taktahulah kenapa .
dan saya dah tahu saya berubah sebab apa .
tapi saya tak salahkan benda tuh jugak .
sebab diri saya yang pilih untuk menjadi begini .
saya taknak macam nih lagi .
saya nak berubah .
tolonglah .
nak sangat .
nak sangat sangat .
tolonglah doakan saya .


habis sudah kisah saya :')

2 comments:

@DottsEverywhere said...

Chill lah amni oi. Tak elok marah-marah.

amni aqilah said...

sebab diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa annoying !