Thursday 31 May 2012

adik oh adik

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .



ermmm , mood hari nihh nak citer pasal adik. huhhh .
dahh lama takda adik kecil . 
haha , hari nihh , macam biasa , tengah hari abah balik , hantar lunch .
tibatiba , adalah sorang budak kecil jalan sebelah abah .
memang pelik gila . 
anak siapalah abah bawak balik -.-'
comel jugak .
rupanya , anak bos abah . patut pun .
hmm , bila tanya sape nama , diam membatu jee dia . 
geram tau, heee takpetakpe . 
tak lama tuu , tibatiba dia keluarkan homework dia .
uuuuu ~
pastu , saya pun sajalah datang nengok , konon .
budak tuu pun bajetbajet ler dengan saya .
saya pun dengan murah hatinya tolonglah dia jawab .
haha , then , dia cakaplah nama dia . 
ADAM .
nasiblah lah , ada adik saya .
diaorang pun kawan berdua .
huuu nama sedap , muka comel , rajin pun ye , tapi ..
NAKAL GILOOOSS .
rumah saya macam kena puting beliung , tahu .
GILA (!) 
saya pun , hmm mengaumm lah .
lepastuu , mereka nih nak main , tapi takut .
so , mereka masuk bilik saya dan minta izin nak main . 
hmmm , saya pun tak kesah lah , sebab mereka just nak drawing jee .
haaa ni hasil tangan mereka .



 lawa jugak
menggunakan bahanbanhan recycle
entah ape entah
dia malu *.*


perghh , kreatif juga budakbudak nihh .
hmm , tu jee kot . see ya ;D

#saya dah tukar gaya tulis sikit , atas nasihat seorang kawan yang ihsan :')

No comments: