Tuesday 29 May 2012

nyamnyam :D

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera



hmmm , alhamdulillah , syukur ke hadrat ilahi sebab saya dapat makan malam or FAMILY DINNER :DD
jyeahhh , seronok sangat (!) 
dah lama sangat rasanya tak makan satu family macam nihh even cuti sekolah dah lama start . adikberadik bukannya ramai pun .
hmm , maghribmaghrib lagi abah dah cakap nak makanluar , so apalagi , deshummm , mandi lah . excited tak terkata . habis jee solat , terus siapsiap . kata excited . pakai lawalawa lah nihh , ecehh . macam hapejee -.- 
padahal makan kat sinisini gak , maklumlah orangkampung (:
hmm , sampai jee kat sana , abah TERjumpa kawan dia a.k.a 'abang DM sekolah saya'
LoL . itu pun kawan , ramai betul kawan ayah aku . susahlah macam nihh . 
lepastu , kami pun carilah port yang chantekk punyaa . then , macam biasalah , order . 
so , ini saya punya ,

agak tak menarik , sebab saya dah makan sikit

mengiurkan ?

chicken chop jee . mak saya lagi , lamb chop gituu . and kami satu family makan semua yang berCHOPCHOP nihh . air saya seorang jee agak simple . yang lain , nak berkepala jee . opps , berkelapa .
 memang sedap gilooss . sambilsambil tuh tengok cerita SUMTOM , cerita thailand . haha , "open your mouth" . kelakar lah .
ngapngapngap . dah habis . slurpslurp sikit . bayar . balik .
hmm pape pun , saya kenyang alhamdulillah :)


No comments: