Tuesday 29 May 2012

alhamdulillah :')

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia
*jawab salam ye


hmm , hari nihh , saya nak berceloteh pasal ABANG saya yang barubaru nih , ACCIDENT . wahh , satu peningkatan lah abang . here's some picture of him :

bernanah kot .
 nih kecil jee .
 saya lah tukang pencuci luka dia .
 sangat banyak .
 luka luka luka dan luka .
 dalam lah luka nya.
*act , ada lagi , tapi tempatnya sensored sikit .

haishhh , geram jugak lah mulamula tuhh , tapi bila tengok muka dia yang innocent tuhh , rasa kesian pulak . 
sebenarnya , saya taktahu pun dia accident nih , sebab masa tuhh saya kat hostel lagi . 
 hmm teruk tak teruk , tapi ALHAMDULILLAH dia okay lagi . katanya kena langgar kereta dari belakang . nasib bukan motor kitaorang . 
haaa , abang kena marah dengan abah *mengamuk kot masa kat scene tuhh . dahsyat . urrrr scary huh :/ 
pastu kan , dia pun dihantar lah ke nearby hospital . masuk wad , jumpa doktor and blablabla . balik jee rumah , abah sambung bebel lagi . then , abang not allowed keluar rumah again . even dah kena sita macam tuhh pun , dia still nak hangout . waddehek ?! gila ke ? nak kena ngan abah lagi ke . waduhh , inilah manusia . 
but then , kekasih dia datang rumah . *tapi dengan kawankawan dialah masa tuhh , saya sangat OMG . hmm , melawat dia . bawak buah pulakk tuh ! ecehh . menyampah . hmm , tapi lawa lah jugak . and ada ke patut abang suruh saya turun and salam dia ! ohh man . segan lah weii *.*
tak lama tuhh , membermember dia pulakk datang . saya pun bertambah OMG *ramai pulak ! haha . sian member dia , terpaksa lepak kat luar jee . abang saya pun kenalah ulangalik keluarmasuk . yang lawak nya , adalah sorang member dia nihh , call dia dari luar , cakap , 
"yo bro , tahulah awek datang , kitaorang kat luar nihh ~"
pastu , saya pun apalagi , chow ahh . goodbye abang . yang saya geram , dia pergi bagi diorang semua bigapple ?!
urghh ! damn ! geram betul :(
saya terus blahh and lantaklah mereka dengan dunia mereka .
apa yang saya nak kata kat sini , 

hmm okaylahh , i think i had enough , till we meet again . see ya ;D

No comments: