Monday 28 May 2012

AGAK LAH (!)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia .
*jawab salam tau .

okay , hari ini terasa rajin nak bercerita pasal seorang kakak nih kat satu restoran pakcik janggut putih .

--------> haa ni haaa ,

masa tuh , memang KEBULUR gila lah . mana tak nya , saya tak sempat nak mengunyah apaapa lagi dari pagi sampai petang .  jam waktu menunjukkan pukul 4.30 petang , and my tummy still KOSONG (!)
and one of my friend cakap , 
"wehh teman aku pergi beli unagi jap ,"
saya pun ikut je lah , ingatkan nak beli jugak tapi bila tengok harga nya , mak oiii , memang tak lahh kawan . masa tuh rasa gagaga , waaaa ibu nak duit , fulus dah takda T^T
pastu , kami teruskan perjalanan ke restoran yang disebut tadi , sebabnya saya memang dah lama sangat nak rasa KFC POKKITS yang baru tuhh . *korang dah rasa ke ?
sampaisampai jee , saya cepatcepat lah queue up . yelahh , nama pun kebulur . time tuh memang dah prepare dah duit nak untuk beli mende tuh . wahhh hati memang berbungabunga sangat :')
sorang sorang pergi , sampai jee turn , saya cakap lah ,
"akak , nak kfc pokkits combo meal yang baru tuh , "
akak tuh dengan muka kerek nya , cakap ,
"sorilah dik , kalau nak mende tuh , kena lah tunggu 15 minit lagi , "
saya pun OMG . perut dah lapar , ayah naz dah tunggu *ayah dia tengah tunggu nak jemput kitaorang balik . saya pun terus kuburkan hasrat saya nak merasa mende tu , and waktu tuh , saya cuma terfikir nak makan zinger jee . so saya pun order lah zinger tuh sahaja .
rasa menyesal sangat sebab tak terfikir nak beli combo set punya .
lagi untung kot kalau yang tuhh .
haa nak tahu tak , saya memang sedih sangat time tuh sampai saya menangis kat situ ! oh tuhan ~
sampai jee kat dalam kereta , saya terus pekena lah si zinger tuh , ngapngap uhhh kenyang pun . 
ALAHAMDULILLAH ~

#so konklusinya , tolonglah beradab sikit bila jadi pelayan tu and fikir dulu sebelum beli (:

sekian ...

No comments: