Monday 28 May 2012

blurrr (!)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia (:
*jawab tau .


okayy , sekarang saya sangat peningpening lalat dengan urusan mengUPDATE blog nih . seriously sangat blurr dan saya tahu saya masih BARU dan berhingus lagi dalam dunia nih . malam tadi jee saya tidur pukul 12.30 itu pun setelah dibebel oleh abah saya . but before this , pernah , saya tak tidur sampai pagi . *waddehekk ?!  perempuan ke nama nya tuh . but that's the fact (!) sanggup kan ? tulahh dah obses ler . tapi jangan su'uzon pula , saya tak lah bangun petang . memang ngantuk gila lah pagi tuh , kepala saya jangan cakap lah sakit nya . Oh man ~ saya sudah geram dengan mende nih . okay , nak cerita pasal BLOG , right now memang saya sangat perlukan MENTOR untuk menolong saya . so , kepada sesiapa yang SUDI menghulurkan bantuan kepada saya , si budak hingusan , sila lah berikan bantuan anda kepada saya . pertolongan anda semua sangatlah dihargai :')

No comments: