Saturday 9 June 2012

FRIEND (Y)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .


tajuk kat atas pasal FRIEND . 
hmm , btw sejak dua menjak saya rasa seronok .
sebabbbb ,
saya dapat ramai kenalan baru .
in fact , saya dah lama dah kawan dengan dorang .
tapi baru nak bertegur . maklumlah , shyshy cat .
sebenarnya , saya rindu sangat dengan kawan kawan KAPAR saya :'(
hukhuk , nak sangat jumpa dorang .
rindu rindu rindu <3
haaa satu lagi ,
sekarang saya ada rapat dengan sorang hamba Allah nih .
kami agak rapatlah .
hmm , im glad you came :)
dulu kami selalu ada salahfaham .
macam ada karen jee kat mata .
ada je tak kena .
tapi sekarang , haha .
setelah membuat face to face , 
alhamdulillah , KEDAMAIAN .
hoorayy :D
im so pleased .
sometimes talk is a solution .
saya berharap sangat that we'll be a BESTFRIEND .
hope so :')
kepada kawan saya tuu , 
wehh kau , aku harap kita boleh jadik BESTIES , 
nanti bolehlah aku gilagila dengan kau . haha :D
yelaa kita kan kawan (Y)


#harap kau baca :P


No comments: