Sunday 17 June 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera (:
 
hmmm , malam nih saya akan pulang ke hotel five star tuu .
*hostel lah*
ehh jap jap .
hari  nih hari apa ek .
hari nii hari ahad laa .
pelik kan .
kenapa dan mengapa saya ada kat rumah nih ?
hmm , camni ceritanya .
abah saya yakni Encik Aznan akan berangkat ke Tanah Suci untuk menunaikan ibadah Umrah :')
huhu , sedih sangat .
seriuosly rasa macam kehilangan abah jee .
taktahu lah kenapa .
padahal , abah selalu je pergi kursus lah bagai .
hmm , maybe ini aura umrah kot .
gila happy lah abah tadi .
masa kat airport ,
saya salam abah pastu abah takung !!
honestly , rasa nak menitis jee time tuh .
hukhuk :'(
risau pun ada .
harap abah okay jeekat sana .
hmm , cerita malam tadi pulak ,
ibu tak sihat .
so , abah offer kat ibu untuk masak .
teeheee :D
masa tuh , saya kat dalam bilik .
a couple minutes after that , 
satu aroma yang enak menyusup masuk ke dalam bilik .
saya pun cepat cepat turun.
masa tuh memang terkezutt habis .
mana taknya ,
satu rumah jerebu ! 
amboi ~
lelaki nih kalau masak macam nak berperang .
dahsattt gileeee !
haha .
but ape punn , 
ABAH THE BEST lah <3 


habis sudah kisah saya :)

No comments: