Monday 9 July 2012

tamak :'(

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera



okay , sekarang saya memang tersangatlah sentap !
mengapa nihh ?
mengapa nih ?
bersabarlah amni .
huhhhhhhhhhhh ~
actually , tadi saya baru jeeeee mengEDIT belog saya nih ,
hmm memang tersenyum lebar lah sebab menjadik .
pastuu  , saya pun tambah lah macam macam lagi bagi mengeCUNkan belog saya nih .
banyak gilerrrr saya buat .*hiperbola je nih*
then , tak lama tuu , saya save changes and view blog lah .
excited nih , excited nih . :D
pastuu , saya pun terus lah membelek belek blog saya nih .
memang terkejut beuk lah sebab ,
apa yang saya buat tak jadi :'(
and apa yang lagi best is ,
semua yang saya dah buat before nih , 
gone !!!
waddehekkk = ="
bengang gilosss .
arghhh , saya pun try lah fix up balik .
tapi malangnya ,
nothing happened .
sedih gilerrrrrr T_T
huuuu , sebab tuh , kalau anda anda semua yang pernah menerjah belog saya nih , 
akan rasa kelainan nya .
huuu , taktahu nak buat apa dah ?
sesiapa yang ada solution untuk kes nih , silalah leave comment ye ~
truly memang sedih sangat .
rasa macam nak padam jee blog nih .
tulah padah nya bila kita 
TAMAK .
ustazah saya kata , 
"orang tamak selalu rugi"
that's the fact :'(
okay lah sekian sahaja .
wassalam :')



habis sudah kisah saya :'(

No comments: