Tuesday 10 July 2012

open ipoh

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera (:


ini gambar masa pergi hksbp hari tuhh .



a fortnight ago , i think lahh , sekolah saya ada hantar 5 team hockey . 
and team saya , INTESABER BUTTERFLY ,
 *wateve lah cikgu =='*
pun join the club lahh .
kami terdiri dari bebudak hoki intesaber under 15 .
tapi tak sumer ada ahh , sebab mende nih kan dah pertengahan tahun dah .
so nye , mostly parents mereka nih not allowed mereka join kami .
lagipun , benda nih , cegu tak paksa pun .
nama pun open .
tapi , actually ENCIK ABAH dan PUAN IBU saya pun tak bagi saya pergi ,
tapi setelah beberapa perjanjian telah dimaterai , dapatlah pas kebenaran .
*hoorayy*
 kami tak tidur sana pun , pergi balik lah kiranya.
okehh , result nya tak seperti yang di aim kan .
cikgu bengang gileee ngan kiterang .
mana taknya , cikgu memang aim kiterang layak masuk semi  .
tapi tak dapat pun  , 
instead team lelaki yang dapat . 
kenapalah , team yang cikgu aim selalu nya , tak menjadi .
perkara sama terjadi masa kami pergi hksbp .
team laki tak layak but team perempuan  yang unexpected layak pulakkk .
*haihhh , cikgu dah tahu kena buat apa kan lepas nihh*
hmm , tournament kali nihh , no one yang injured lah .
tapi ada sedikit lah kemalangan .
*sikit jelah tapi nya*
masa tuhh , tengah match dengan sekolah sukan penang . 
then , team sekolah sukan tuhh dapat free hit .
as a defender , saya jaga bawah .
pastuu , budak tuh macam biasa lah , hit kuat .
debukkkk .
urghhhh , rasa macam nak mati dah . 
bola budak tadi tuhh terkena dada saya .
tipulah kalau saya cakap tak sakit kan .
tapi , taktahulah macam mana saya oleh terus bangun dan sambung main game tuuu . 
*mana tah dapat aura*
tapi benda paling saya terkejut ialah 
saya dikenakan KAD HIJAU !
*masa tuhh match dengan sekolah mana tah*
oh mannn ,
tak penah penah team saya kena kad .
saya rasa sangat bengang dan frust .
dahlah game tengah sengit .
team saya pun dah pancit.
arghhhhhh , memang ! memang ahhh !
lepas game tuhh , 
saya dapat  ceramah percuma dari cikgu and bebudak team saya .
 tapi takpe , harap pasni takde dah kad kad nihh .
doakan lah kejayaan kami untuk  masa mendatang ye :')




habis sudah kisah saya :')

No comments: