Tuesday 10 July 2012

kinda sports +.+

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera (:


okehhh , according pic atas tuhh entry kali pasal sportrs lahh .
huuuuhhhhhh ,
as usual , every year konpommm ada sport day .
hmmm , tahun nih , tak masuk banyak pungg .
*saya dah jadik a part of P2 class*
  • 3000m : nombor 7
  • 400m : nothing 
  • 4x100m : gangsa
# 3000m tuh memey tak larat langsung !
# 400m nih  actually my pren replace saya cause acara tuh clash dengan 4x100m . hukhuk :'(
# 4x100m pulak , ada sumting jadik . haha , sebenarnya saya jatuh kat garisan penamat . sikit lagi nak sampai . then , saya merangkak untuk habiskan larian saya tuhh . memang malu + kecewa + sedih + sakit hati  + bengang + geram + sentap + sumer perasaan negatif lahh . tapi bila fikir balik , HARHAR , SAYALAH SUPERHERO !

*moral story : habiskan larian anda walaupun dah jatuh . peaceeee ^^V



habis sudah kisah saya :')

No comments: