Wednesday 5 June 2013

Why we fall in love so easy even when is not right.


Ya, always.



Assalamualaikum everyone. So tonight I got no classes, and I was like whatta. Okay ceritanya begini, sesudah bersiap, me and my abang pun pergilah ke tuituion bersama-sama since kami tuition di tempat yang sama.Then when we reached there, that pakcik told me that there's no class for form four. I was so suprise and he just said, "eh saya tak bagitahu awak ke semalam" Eh hello pakcik, tang bilanya anda bagitahu sayaaa? Dengan muka yang mencebik, saya pun call abang saya dan menyuruhnya menghantar saya pulang. Kesian abang saya, nasib baik cikgu dia datang lambat tau pakcik! Btw, seems like I dah boleh menyukai tuition itu lols. Seriously haha. Mereka sangat best dan happening. Em so tadi I made some research for my homework which are too many I guess.  Mati mati ingat sikit, banyak gila sehh rupanya. Buku teks pun tak bawak balik. Haiyoo. Janganlah menangguh ye kawan kawan. Em tadikan I tengok Upin & Ipin episode yang balckout, lawak gilaaa haha. The most hilarious part is masa Kak Ros and her twin brothers nak pergi bilik and ternampak Opah yang bertelekung. Sumpah lawak gila, I pun terjerit sekali kot haha. Haa lately I was end my tweets with tweetlimit. Sad me. It's been more than five times I kena tweetlimit just for this holidays. Sedih tahuu. Asyik kena jeeee. Okay, that's all for today. Brace yourself friends, holiday are going to be end soon. Bye xx.

No comments: