Wednesday 11 December 2013

"Sometimes honesty is the worst policy,"




All lies, darling.


Assalamualaikum people. So how am I goin' to start now? Akward yknoww. Btw, I've just came back from USM, Penang. Uyeaaa, met Faizal Saari there dude! Nah, maleh lah cerita pasal USM. Btw I think lah kan, this is the productive holidaysss ever. But dunno lah if instead for y'allss kan. Yelah, from the very first hols, I already got my tuition classes for weeks. So packed mannn. Having great time there bebeh. Love Bormahsss. And then, ada tournament hockey USM open pulak dah. Hm, itu lagilah jangan cakap ah packed nak mati. And lastly, Im goin back to Malacca tomorrow bruhhh. Dehel. Shit happens again. I swear aku tak suka langsung balik kampung. Bleghh bleghh. A week kot, mende tah buat lama-lama kat sana. Nasib baik nenek ada wi-fi bro. Kalau tak mati doh. Dah lah rasa macam invisible je kat sana. Sedih auu wuwuwuu.

Actually hm I wanna share my thought lah, tapi tahlah rasa lantak ah. Maleh pikir dah. Penatlah, penat dengan perasaan yang tak sudah sudah nii. Hati nii rasa macam dah jadi mangsa banjir gak pun ada, hanyut dibawa arus. And its fading and never come back. Sigh. What a feeling. Orang cakap aku ni macam kena tinggal, aku rasa macam ye jugak. Rasa macam meroyan doh hati aku ni. And kawan aku ada cakap that I've to used myelf for your absence. Then, I feel that I've lost everyone now. In fact that kau sorang je doh. Bodoh aku ni. Kau tahu rasa rindu , haa itulah yang aku rasa sekarang. Okay, cukup. Bye semua, till we meet again. I love you guyss. Takecare.




P/S: Gua tengah patah hati kot sekarang ni, hm macam tulah gamaknya agaknya. And aku tak nangis k.


No comments: