Friday 21 December 2012

And when you're fifteen feeling like there's nothing to figure out.

It's been so hard to be fifteen in this twenty-twelve.

Hi. Fifteen. Hmm, I'm goin' sixteen in a few more weeks. Masuk sekolah awal padahal orang lain masih membongkang kat rumah menghabiskan saki-baki cuti yang masih bersisa. Ahh I'm not ready yet. Aku tak mahu jumpa mereka-mereka lahh. Entahlah, memang aku kata aku tak nangis dah, tapi hati aku masih pilu lagi weh. And aku ngaku aku nangis lagi and I've try to deny it and accept the fact. Macam gila jee weh. Faham tak perasaan aku, faham tak? Korang semua untunglah, semua bergembira. Aku rasa macam tak layak jee. Bila tengok korang yang happy, hati aku sakit. Even nampak nama korang pun. Aku sangat terasa, dan perasaan merendah diri yang teramat sangat. Arghhh, luahan hati doo, who the hell cares. Aku taktahu nak cakap kat siapa lagi. Aku simpan jee dalam hati. Aku sedih lahh. Sedih sangat. Ramai kawan keliling tapi aku aku aku. Entah! Nahhh, just forget 'bout it.

Okay let's start new topic. Hmm, tadi tengok tv dengan Abang. Pastu buka Astro Arena, nampak orang main squash. Teringat hoki. Ya, I miss hockey gila babeng. Tangan pun dah kayu. Berkurun tak practise, padahal cikgu dah pesan. Ahh lantak situ, stick pun dah berhabuk kat stor. Kaki pun dah lama tak berfungsi. Masuk sekolah nanti ada macam-macam event padahal. Hockey SBP, Merentas Desa, Sukan Sekolah. Olahraga. Em, aku taktahu join ke tak. Cikgu macam dah pandang aku jee. Huhu, mana layak weh.

Tomorrow, I'm goin' spend some time SHOPPING with Ibu. Ya, that the most most thing I love. It's been a long long time since the last time. Ahaa, nanti boleh pau Ibu macam-macam. Pastu, minta Abah fulus jugak haha. Tak mithali betul aku nih haha. Actually I wanna buy some school stuffs that I didn't buy before. Em, maklumlah budak asrama. Ibu pernah kata, duit selalu habehh kat aku. Memang dok asrama cenggini ek? Haa whatever it is, aku akan menghabiskan setahun kehidupan aku di sekolah tersebut dengan lebih banyak memori indah di dalamnya. Sudah insaf weh, it's too many TRAGIC happened this year. I bet I can count it to thousands! Okay, just stop here bye :)

No comments: